Drogie Studentki, Drodzy Studenci,
z naszej strony przesyłamy garść przydatnych informacji:
Plan zajęć znajdziecie Państwo na stronie Wydziału Historii UAM, zob. https://historia.amu.edu.pl/dla-studenta/zajecia/plany-zajec-semestr-zimowy-20232024
Rejestracja na zajęcia zgodnie z programem studiów (dostępnym na stronie Wydziału Historii UAM) odbywać się będzie w dniach:
- od 1 października (godz. 6.00) do 31 października 2023 r. (godz. 23:59) – studenci I roku I i II stopnia,
- od 1 października (godz. 6.00) do 15 października 2023 r. (godz. 23:59) – studenci pozostałych roczników.
Po rejestracji na wszystkie przedmioty każdy student powinien podpiąć przedmioty pod odpowiedni program studiów i etap studiów (semestr zimowy 2023/24).
Po rozpoczęciu roku akademickiego studenci I roku I i II stopnia będą mieli możliwość zatwierdzenia elektronicznej wersji ślubowania w usoswebie. Prosilibyśmy o jak najszybsze uzupełnienie dokumentu - bez jego zatwierdzenia nie będziemy mogli wydać Państwu legitymacji.
Legitymacje studenckie dla studentów I roku I i II stopnia wydajemy od 2 października 2023 roku w Biurze Obsługi Studentów Collegium Historicum (ul. Uniwersytetu Poznańskiego 7, I piętro) po dokonaniu obowiązkowej opłaty za legitymację, którą każdy z Państwa ma naliczoną na indywidualnym koncie studenta.
Godziny otwarcia Biura Obsługi Studenta:
- Poniedziałek/Monday – 9:30 – 14:30
- Wtorek/Tuesday – 9:30 – 14:30
- Środa/Wednesday – 9:30 – 14:30
- Czwartek/Thursday – 9:30 – 14:30
- Piątek/Friday – 8:00 – 10:00
- Sobota/Saturday – nieczynne/closed
- Niedziela/Sunday – nieczynne/closed