Serdecznie zapraszamy wszystkich studentów - członków kół naukowych do uczestnictwa w VI Ogólnopolskiej Sesji Studenckich Kół Naukowych (XII Uczelnianej Sesji Studenckich Kół Naukowych) organizowanej przez Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie przy współpracy z Santander Universidades.
Celem konferencji jest prezentacja wyników badań prowadzonych przez studentów działających w Studenckich Kołach Naukowych oraz wymiana poglądów i doświadczeń między studentami.
Tegoroczna Sesja będzie wyjątkowa z dwóch przyczyn: po pierwsze będzie zorganizowana w formule on-line (z wykorzystaniem MS Teams), po drugie, że dzięki współpracy ZUT w Szczecinie z Santander Bank Polska S.A. w ramach programu Santander Universidades sesja jest całkowicie nieodpłatna dla wszystkich studentów. Co więcej, studenci uczestniczący w Sesji otrzymają materiały konferencyjne oraz gadżety (w liczbie nie mniejszej niż dla 200 osób, liczy się kolejność zgłoszeń), a dla studentów, których prace zostaną najlepiej ocenione przewidziane są dodatkowo atrakcyjne nagrody.
Rejestracji na Sesję należy dokonać do 20 października 2020 roku pod poniższym adresem (każda z osób, która będzie chciała wziąć udział powinna się zarejestrować samodzielnie): www.santander-grants.com/pl/program/vi_osskn
W pierwszej kolejności należy utworzyć konto (dokonać rejestracji) w Santander Scholarships, a następnie po zalogowaniu się na nowo utworzone konto dokonać rejestracji na Sesję.
Jedno Studenckie Koło Naukowe może zgłosić łącznie nie więcej niż 3 prace (referaty/postery).
Sesja odbędzie się w dniach 27-28 listopada 2020 roku i będzie prowadzona w 6. sekcjach tematycznych:
1) Sekcja Architektury i Budownictwa obejmująca takie dyscypliny jak:
a) Architektura
b) Budownictwo
c) Wzornictwo
d) oraz dyscypliny pokrewne
2) Sekcja Chemiczna obejmująca takie dyscypliny jak:
a) Biotechnologię i technologię mikrobiologiczną
b) Chemię i inżynierię chemiczną
c) Inżynierię środowiska
d) Inżynierii chemicznej i procesowej
e) Nanotechnologię
f) Ochronę środowiska
g) Technologię chemiczną organiczną i nieorganiczną
h) Technologię żywności
i) Towaroznawstwo
j) Technologię materiałów polimerowych
k) oraz dyscypliny pokrewne
3) Sekcja Ekonomiczna obejmująca takie dyscypliny jak:
a) Ekonomię
b) Ekonomikę turystyki
c) Logistykę
d) Marketing
e) Rachunkowość i finanse
f) Towaroznawstwo
g) Transport
h) Zarządzanie
i) oraz dyscypliny pokrewne
4) Sekcja Roślinno-Przyrodnicza obejmująca takie dyscypliny jak:
a) Biologię roślin
b) Biotechnologię w produkcji roślinnej
c) Dietetykę
d) Genetykę roślin
e) Ochronę środowiska
f) Ogrodnictwo i architekturę
g) Rolnictwo
h) oraz dyscypliny pokrewne
5) Sekcja Techniczna obejmująca takie dyscypliny jak:
a) Architekturę i wzornictwo
b) Automatykę i robotykę
c) Budownictwo
d) Elektrykę
e) Energetykę
f) Informatykę
g) Inżynierię i zarządzanie
h) Mechatronikę
i) Oceanotechnikę
j) Transport
k) oraz dyscypliny pokrewne
6) Sekcja Zwierzęca obejmująca takie dyscypliny jak:
a) Biologię zwierząt
b) Biotechnologię w produkcji zwierzęcej
c) Genetykę zwierząt
d) Rybactwo
e) Technologię żywności
f) Towaroznawstwo
g) Zootechnikę
h) oraz dyscypliny pokrewne
Prezentowane przez studentów prace będą oceniane przez Komisje Konkursowe.
Streszczenia referatów/posterów wyłącznie w formie elektronicznej można przesyłać w terminie do 20 październik 2020 roku do godziny 23:59 na adres sesjazut@zut.edu.pl.
Bardzo prosimy o korzystanie ze wzoru streszczenia dostępnego pod adresem:
www.zut.edu.pl/fileadmin/pliki/kola/Sesja_2020/Streszczenie_2020.docx
W tytule emaila prosimy wpisać nazwę sekcji tematycznej, w której ma być zamieszczone streszczenie.
Wszystkie emaile z przesłanym streszczeniem są potwierdzane przez organizatorów.
Do uczestnictwa w Sesji potrzebne będzie pobranie i zainstalowanie darmowego programu Microsoft Teams:
www.microsoft.com/pl-pl/microsoft-365/microsoft-teams/download-app
oraz zalogowanie się do niego z wykorzystaniem TEGO SAMEGO ADRESU e-mail, który został podany w rejestracji na Sesję.
Informacje o Sesji oraz Regulamin można znaleźć na stronie ZUT:
www.zut.edu.pl/sesja-studenckich-kol-naukowych.html
Zapraszamy do dołączenia do wydarzenia na facebooku: www.facebook.com/events/331309144575926
Informacji udziela także Pełnomocnik Rektora ds. studenckiego ruchu naukowego dr Dawid Dawidowicz - dawid.dawidowicz@zut.edu.pl
Jeszcze raz przepraszamy za zmiany organizacyjne w Sesji wynikające z trwającącej pandemi COVID-19 i z chęci minimalizacji ryzyka utraty zdrowia studentów.