Psychologiczni konsultanci ds. trudności w procesie studiowania
PSYCHOLOGICZNI KONSULTANCI ds. TRUDNOŚCI W PROCESIE STUDIOWANIA
Na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu powołani zostali Psychologiczni konsultanci ds. trudności w procesie studiowania. Zapraszają oni studentów i doktorantów naszej uczelni, którzy doświadczają trudności w studiowaniu i chcieliby uzyskać wsparcie w zakresie:
- efektywnego uczenie się i studiowania,
- nadrabiania ew. zaległości w studiach,
- pokonywania barier w studiowaniu wynikających z trudności natury poznawczej lub emocjonalno-motywacyjnej,
- radzenia sobie ze stresem, m.in. w sytuacjach egzaminacyjnych,
- skutecznego zarządzanie własnym czasem,
- efektywnego przygotowywania pracy licencjackiej lub magisterskiej,
- budowania motywacji do studiowania,
- rozwijania kompetencji społecznych,
- podejmowania i realizowania ambitnych wyzwań życiowych.
W uzasadnionych przypadkach Psychologiczny konsultant przygotowuje w ramach konsultacji ze studentami wnioski o przyznanie RACJONALNYCH DOSTOSOWAŃ w procesie kształcenia dla studentów z niepełnosprawnością lub z trudnościami w uczeniu się. Dokumenty te są adresowane do władz wydziałów oraz prowadzących zajęcia na danym kierunku, zawierają rekomendacje dotyczące adekwatnych form wsparcia studenta w ramach zajęć na studiach.
W ramach konsultacji przygotowują również dokument adresowany do władz Studium Językowego UAM zawierający prośbę o przyznanie lektoratu dostosowanego dla osób z trudnościami psychicznymi i poznawczymi oraz z niepełnosprawnościami sensorycznymi.
Psychologiczny konsultant udziela również wsparcia studentom posługującym się językiem angielskim, a niemówiącym po polsku.
Konsultacje dla studentów odbywają się na ul. Grunwaldzkiej 6, p. 113 po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym lub mailowym.
CHCESZ SIĘ UMÓWIĆ NA KONSULTACJE?
NAPISZ MAIL, ZADZWOŃ DO:
dr Dorota Dolata
telefon: 532 562 681
e-mail: d.dolata@amu.edu.pl
dr Julity Wojciechowskiej
e-mail: julita.wojciechowska@amu.edu.pl
Zachęcamy do kontaktu!
Więcej informacji zob.